پروفیل آلومینیوم 30 در30 شیاردار

پروفیل شیاردار آلومینیوم 30 در 30

خرید پروفیل شیاردار آلومینیوم 30 در 30

یکی از پر فروش ترین سایز های پروفیل شیاردار  آلومینیوم ، سطح مقطع 30 در 30 آن میباشد. این پروفیل آلومینیوم شیاردار به همراه پروفیل شیاردار 30*60 به دلیل مقرون و به صرفه بودن این اندازه ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند . دلیل این پر طرفدار بودن این است که پروفیل آلومینیوم شیاردار 30*30 کاربرد های بسیار متنوعی دارد.

در ادامه به انواع و کاربرد های این پروفیل شیاردار همه فن حریف میپردازیم.

کاربرد های پروفیل آلومینیوم شیاردار 30 در 30

همانطور که در بالا گفته شد پروفیل شیاردار 30 در 30 به دلیل قیمت مناسب آن طرفدار های خود را پیدا کرده است.

  1. کابینت های صنعتی
  2. ساخت فریم ها و شاسی ها
  3. پرینتر های سه بعدی
  4. دستگاه های CNC
  5. تسمه نقاله و …

باید به این توجه داشت که غالبا این سایز از پروفیل در طول های بلند و ارتفاع زیاد ،نیاز به ستون های از جنس پروفیل آلومینیوم شیاردار 30 در 60 دارد.

انتخاب پیچ و مهره برای پروفیل شیاردار 30 * 30

شیار این پروفیل آلومینیومی  8 است (اسلات 8). بهترین گزینه انتخاب یراق ، پیچ و مهره M6 ، با شیار 8 می باشد. باید توجه داشت که میتوان از سایز های کوچکتر  ( M های کوچکتر ) که قابلیت استفاده در شیار 8 را دارند استفاده کرد.

آنادایز پروفیل شیاردار آلومینیوم 30 در 30

انادایز پروفیل آلومینیوم یکی از روش های رنگ کردن آلومینیوم است که علاوه بر زیبایی باعث استحکام پروفیل آلومینیوم هم می شود.

مزایای آنادایز کردن پروفیل آلومینیوم شیاردار :

افزایش مقاومت در برابر خوردگی

افزایش قدرت چسبندگی رنگ ها: باعث بوجود آمدن سطح فعال شیمیایی شده که سبب چسبندگی بیشتر رنگها میشود

افزایش قابلیت آبکاری قطعات : تخلخل موجود در پوشش اکسیدی-آندی باعث افزایش قابلیت آبکاری قطعات می شود.

زیبایی : ایجاد نمای ظاهری مناسب جهت تزیینات 

عایق کاری: اکسید آلومینیوم عایق میباشد و میتواند در برابر ولتاژهای از چند ولت تا چندین هزار ولت به صورت عایق عمل کند که کیفیت آن به آلیاژ و ضخامت لایه اکسیدی بستگی دارد.

قابلیت تابش و انتشار حرارت افزایش میابد: قابلیت تابش و انتشار حرارت در ضخامتهای بیش از 0.03 میلیمتر افزایش می یابد. به طور مثال آلومینیوم آنادایز شده با رنگ مشکی میتواند تا 230 درجه دما را جذب کند

افزایش مقاومت سایشی: با انجام آنادایز سخت روی قطعات آلومینیومی میتوان 1تا4 میلیمتر به ضخامت آنها افزود که از آنها برای ساخت یاتاقان ها و قطعات دوار و سایر مواردی که نیاز به مقاومت در برابر سایش دارند استفاده کرد. تمام پوشش های اکسیدی-آندی سختی بالاتری نسبت به آلومینیوم دارند .

پروفیل شیاردار 30 در 30 بر اساس سطح مقطع

اغلب پروفیل های آلومینیومی شیاردار صنعتی دارای دو نوع سبک و یا سنگین هستند . سبک و یا سنگین بودن این پروفیل ها بستگی به چگالی سطح مقطع پروفیل های شیاردار دارد .

هرچه مساحت سطح مقطع کمتر باید چگالی پروفیل آلومینیوم نیز کمتر می شود . پروفیل شیاردار 30*30 نیز دارای 2 سطح مقطع سبک و سنگین است.

پروفیل شیاردار 30 در 30 سبک

پروفیل آلومینیوم 30 در30 شیاردار سبک
پروفیل آلومینیوم 30 در30 شیاردار سبک

این سطح مقطع بهینه ترین حالت ممکن برای تولید پروفیل شیاردار 30 در 30 است . اگر نیاز به استحکام زیاد نداشته باشید این پروفیل آلومینیوم بهترین گزینه برای شما می باشد .

پروفیل شیاردار 30 در 30 سنگین

پروفیل آلومینیوم 30 در30 شیاردار سنگین
پروفیل آلومینیوم 30 در30 شیاردار سنگین

اگر به نقشه و شکل پروفیل شیاردار آلومینیوم 30*30 سبک توجه کنیم متوجه میشویم که روی سطح آن 4 سوراخ وجود دارد. در پروفیل شیاردار 30 در 30 سنگین به این صورت نیست. در این پروفیل آلومینیوم با حذف این سوراخ ها کیفیت آبکاری بهبود بخشیده شده است .

زیرا در پروفیل شیاردار آلومینیوم 30 در 30 سبک مواد آبکاری گاهی در سوراخ های ریز موجب سفیدک میشود که موجب کاهش کیفیت آندایز میگردد. از نظر استحکام هم این پروفیل آلومینیومی نسبت به سبک آن از وزن بیش تر و استحکام بالاتری برخوردار می باشد .

مشاوره ، استعلام قیمت و خرید پروفیل شیاردار آلومینیوم

 آلومینیوم یاکین زیر مجموعه شرکت آلوم طرح پاسارگاد این افتخار را دارد تا با مجموعه ای گسترده از پروفیل های شیاردار صنعتی میزبان شما مشتریان گرامی باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت تخصصی پروفیل شیاردار یاکین مراجعه نمایید.

امتیاز بدهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا