طراحی پروفیل آلومینیوم

طراحی پروفیل آلومینیوم اختصاصی

در واحد طراحی پروفیل آلومینیوم عملیات طراحی به روش مهندسی همزمان صورت می گیرد. در زمان طراحی پروفیل تیمی متشکل از مشتری ,واحد اجرا , واحد فروش , واحد طراحی حضور خواهند داشت و کلیه تجارب و تخصص خود را در این تیم به اشتراک گذاشته و اصلاحات و تغییرات و پیشنهادات نهایی به تایید همزمان هر 4 گروه قرار میگیرد و در نهایت توسط طراح با استفاده از نرم افزار های 3d آماده و شبیه سازی می شود.

سپس قالب طراحی و نقشه های سه بعدی آن آماده و مدل سر شاخه از طریق نرم افزار اختصاصی برای اولین بار در ایران قبل از تزریق قابل مشاهده و اصلاح و تحلیل می باشد.

طراحی قالب آلومینیوم

طراحی پروفیل آلومینیوم قابل اکسترود

این که طراحی که مد نظرتان است قابل اکسترود است یا خیر باید مورد ارزیابی تخصصی قرار گیرد. فاکتور های کلیدی طراحی پروفیل آلومینیوم یکی از مواردی است که باید در اکستروژن آلومینیوم مورد توجه قرار گیرد.  باید توجه داشت که آلومینیوم فلزی با ویژگی های فیزیکی خاصی است. می توان با یک طراحی مناسب و انتخاب آلیاژ کاربردی طراحی های ذهن خود را به واقعیت تبدیل کرد.

بسیاری از طراحی ها قابل اجرا هستند ولی تعدادی نیز با  فرایند اکسترود قابل تولید نیستند. از این رو باید در طراحی ها به نکاتی توجه کرد.  میتوانید با خواندن مقاله زیر به مفاهیم کلی اکسترود پذیری پی ببرید.

کدام یک از طراحی های پروفیل آلومینیوم قابل اکسترود هستند؟

پروفیل آلومینیوم اختصاصی - طراحی پروفیل آلومینیوم

مشاوره طراحی پروفیل اختصاصی

شرکت آلوم طرح پاسارگاد امکان مشاوره رایگان به تمامی مشتریان عزیز را فراهم آورده است. مشاوران تخصصی ما در زمینه اکسترود پروفیل آلومینیوم همواره پاسخگوی شما عزیزان هستند. اگر طراحی مد نظر دارید و تصمیم به اکسترود پروفیل آلومینیوم دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

تماس-باما
5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا