پروفیل آلومینیوم نرده و نما

استفاده از پروفیل آلومینیوم نرده و نما ها امروزه با مدرن شدن صنعت معماری و طراحی ساختمان رایج شده است. پروفیل های آلومینیومی به دلیل قابلیت آن ها در تولیدشان به صورت دلخواه بسیار پر طرفدارند.

این پروفیل های اکستروژن را میتوان بر اساس سطح مقطع دلخواهتان تولید کنید. ازین رو بسیاری از صنایغ به استفاده از آن ها در ابزار آلات و یا محصولات خود روی آورده اند.صنعت ساختمان یکی از پر مصرف ترین صنایع در استفاده از پروفیل های آلومینیومی است.

ظاهر پروفیل های آلومینیومی را میتوانید آن طور که میخواهید انتخاب کنید. در انتخاب رنگ این پروفیل ها دستتان باز است و گزینه های بسیاری دارید. همچنین با انتخاب جلوه مات یا براق میتوان زیبایی آن ها را دوچندان کرد.

در ادامه به بررسی بیشتر مزیت پروفیل آلومینیوم نرده و نما میپردازیم.

پروفیل هندریل آلومینیوم -آلوم طرح پاسارگاد

چرا باید از پروفیل آلومینیوم در تولید نرده ها و نما ها استفاده کنیم؟

فلز آلومینیوم دارای ویژگی های منحصر به فردی است. این فلز بسیار سبک است ، با این حال مقاومت بالایی دربرابر شرایط نامساعد جوی داد (مقاومت دربرابر خوردگی بالا). یک ویژگی منحصر به فرد برای این فلز ، اکسترود پذیری آن است. در عملیات اکستروژن آلومینیوم بیلت آلومینیوم به پروفیل آلومینیوم تبدیل می شود. اکستروژن آلومینیوم نیز ویژگی های منحصر به فردی به پروفیل آلومینیومی می دهد.

پرس اکستروژن آلومینیوم

مراحل تولید پروفیل آلومینیوم 

طراحی اختصاصی پروفیل آلومینیومی

زیبایی و تنوع در رنگ و ظاهر پروفیل آلومینیوم نرده و نما

خریداران پروفیل های آلومینیومی آزادانه میتوانند رنگ پروفیل آلومینیوم دلخواهشان را انتخاب کنند. این امر باعث افزایش زیبایی و خاص بودن محصول نهایی میشود. استفاده از رنگ های الکترواستاتیکی یکی از انواع پوشش آلومینیوم است. همچنین میتوان از آنادایز به عنوان پوشش پروفیل های آلومینیومی استفاده کرد.

استفاده از پروفیل آلومینیوم برای طراحی های مدرن ساختمانی نرده و نما

معماران همواره به دنبال نواوری در ساخت ساختمان ها هستند. پروفیل های آلومینیوم به دلیل این که میتوانند با طراحی دلخواه تولید شوند ، مورد توجه قرار گرفته اند. بسیاری از طراحان ساختمان و معماران به دنبال استفاده از پروفیل های آلومینیومی در متریال ساختمان هایشان هستند. ویژگی های منحصر به فرد پروفیل آلومینیوم باعث شده است تا بسیار محبوب شوند. در زمینه نماهای ساختمان ها پروفیل کرتین وال مورد استفاده قرار میگرد. این پروفیل ها الومینیوم در ساختمان هایی که نمای شیشه ای دارند ، استفاده می شوند.

استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی برای طراحی های مدرن در ساختمان‌های نرده و نما دارای مزایا و ویژگی‌هایی است که آن‌ها را به گزینه مناسبی در طراحی و ساخت ساختمان‌های مدرن می‌کند:

۱. وزن سبک: آلومینیوم به عنوان یک فلز سبک، وزن کمی دارد و این ویژگی باعث می‌شود که ساختمان‌ها کمترین بار اضافی را بر دیگر عناصر تحمیل کنند. این امر به ساختمان‌های بلند یا پروژه‌هایی با نیاز به نرده و نماهای بزرگ کمک می‌کند.

۲. مقاومت به خوردگی: آلومینیوم دارای مقاومت خوبی در برابر خوردگی است، به ویژه در مقایسه با فلزات دیگر مانند فولاد. این ویژگی باعث می‌شود که نرده و نماهای آلومینیومی در برابر عوامل جوی مانند باران، برف و تغییرات دما مقاومت بیشتری داشته باشند و با طولانی‌مدت تر بدون خرابی حفظ شوند.

۳. ماندگاری رنگ و تشکیل ظاهر مدرن: آلومینیوم قابلیت رنگ‌آمیزی و پوشش دهی بسیار خوبی دارد. این امکان وجود دارد که پروفیل‌های آلومینیومی با رنگ‌های مختلف و طرح‌های مدرن مورد استفاده قرار گیرند که به زیبایی و ظاهر جذاب ساختمان کمک می‌کند.

۴. قابلیت اشکال‌پذیری و طراحی‌پذیری: آلومینیوم به راحتی قابل خمیدگی، برش و شکل‌دهی است، که این ویژگی باعث می‌شود که طراحی‌های متنوعی برای نرده و نماها امکان‌پذیر باشد. این فرآیند اجازه می‌دهد تا طراحان به خلاقیت خود در طراحی ساختمان بیافزایند و به پروژه‌های خود شخصیت منحصر به فردی بدهند.

۵. سبکی و زیبایی: پروفیل‌های آلومینیومی به دلیل وزن سبک و ظاهر زیبا، به خصوص در ساختمان‌های مدرن و اسکلتی، برای ایجاد احساس سبکی و فضای باز مناسب هستند.

۶. قابلیت بازیافت: آلومینیوم از جمله مواد بازیافتی است و قابلیت بازیافت و بازچرخانی دارد. این ویژگی محیط زیستی را بهبود می‌بخشد و از آسیب به منابع طبیعی کاسته می‌شود.

با توجه به مزایای ذکر شده، استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی در طراحی های مدرن ساختمانی برای نرده و نماها می‌تواند یک انتخاب مناسب و کارآمد باشد.

پروفیل آلومینیوم کرتین وال

چرا آلوم طرح پاسارگاد؟

تولید پروفیل های آلومینیوم داری المان های فنی و ظرافت های خاص می باشند. متأسفانه عدم درک متقابل بین تولید کننده و مصرف کننده منجر به روابط غیر شفاف و عدم هماهنگی و در نتیجه باعث اتلاف زمان ، سرمایه و سوء تفاهم بین آنها می شود.

آلوم طرح پاسارگاد مفتخر است با عملیاتی کردن اصول مهندسی فروش در تولید پروفیل های آلومینیومی، گامی در بهبود کیفیت تولید پروفیل های اکستروژن آلومینیومی داشته باشد. اکنون مشتریان بدون نیاز به صرف وقت و هزینه می توانند پروفیل آلومینیوم خود را با سطح مقطع مورد نظر خود بدون هیچ مشکلی به دست آورند.

تمامی خدمات مشاوره ای آلوم طرح پاسارگاد به صورت رایگان می باشد و مشاوران ما با تخصص کافی و تجربیات خود با حضور در کارخانه های اکستروژن آلومینیوم بهترین همراه شما در رسیدن به محصول مورد نظرتان می باشند.

تماس-باما
5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا